Wednesday, September 28, 2011

Bertuah sbb dapat makan daging rusa + kambing panggang + ais krim susu lembu..

Jamuan hari raya di Pejabat Veterinar Negeri Perlis tengah hari td..
Ramai org + meriah giler + macam2 makanan ada..Aku pi sana dengan zanarini bersama Encik kesayangan kami En Zamri.. Hehe..
Laju je En Zam bila nmpk kambing n rusa golek.. Fav dia kot..
Ni la first time aku rasa daging kambing n rusa.. Sebelum ni xpenah pon.. Haha..
En Zamri la suruh try.. Aku pon try la,sedap jugak cuma liat cikit sbb xbrape nak masak sngt.. 
Lepas 2 makan satay ayam plak,serius mmg sedap giler.. Puas makan hari ni..
Untuk dessert plak,kami pekena Ais Krim susu lembu perisa coklat.. Lain la bila kita rasa susu lembu sebenar dengan ais krim susu biasa..
Pertama kali aku rasa semua ni.. Serius.. Happy+Kenyang..

 Tp Hero Sayya,E Alexenderia Sa,Azila Aziz,Cik Fatin Yam.. Jangan cemburu ya.. Hehe.. Nnt aku masak biawak panggang untuk hampa semua.. Kahkahkahkah..
Hehe.. Pe2 pon.. Korg tgk je la pic ni ya.. Nak rasa xblh dah,tgk je la boleh.. Hahahahaha..



Depa dok bakar kambing golek n rusa golek time ni..



Kena beratur.. HAHA..



Ni la daging kambing+black pepper..



Ni la daging rusa..



Ni la satay ayam yg sedap..



Nak cuba x?Haha.. Xblh dah..


Pkiaq something time ni.. Hehe..
Cm ne pon jamuan raya yg paling best skali aku pi..
Thanks to Tuan Pjbt Veterinar coz jemput kami.. Hehe..

1 comment:

  1. hahah! tak payah susah2 buat daging biawak..aq da jemu mkan dah..haha! -..-

    ReplyDelete