Sunday, September 25, 2011

Alhamdulilah open house berjalan dgn lancar..


Selesai jugak open house di rumah ku.
Alhamdulilah,ramai jugak yg dtg..
Kebanyakannya student papa aku..
Bayangkan 2 hari ku kepenatan..
Aku tlg mama n papa bersama Adybbab laa..

 1’st day:Prepared bahan2 nak masak
-Ayam,dagimg lembu fresh..
-Bawang besar,bawang putih,halia,lengkuas,jintan,cili mesin,serai..
-Menunya ialah Nasi bersama Daging Masak Merah,Rendang Ayam Mama Comey,Dalca,Ikan Terubok,Sambal Belacan..
-Dessert:Puding Karamel,Agar-agar dan pelbagai biskut raya..

 2’st:Kemas rumah+Susun meja..Berlangsungnya OPEN HOUSE JAT LY.. hahahaha..

 Aku malas nak citer pnjg2 sebenarnya.. hehe..
Korg tgk je la pic yg aku buh ni,xbnyk pon coz terlampau sibuk smpai xdan nk tgkp pic yg elok.. huhu..
Tp mama n papa mmg the best laaa hehehehehhehe..




Thanks so much ady coz tlg family aku,hehe.. Jasa mu dihargai..



No comments:

Post a Comment