Wednesday, October 5, 2011

Perlancaran kempen 5S,team kami kena pasang PA System..

Banyak kerja + banyak kerenah..
Cakap bos kena ikut
,kalau dia kata buat cepat.. Kena buat cepat la jawabnya..
Kami yg kat bawah ni yg nak lingkup cepat.. Hehe..


1st day:Aku bersama Encik Zamri dan Cik Zana kena angkut PA System pergi ke Dewan Bahagian Mekanikal..
Sampai sana plak,kena susun peralatan PA System..
Lepas susun peralatan n siap pasang.. Time utk test Mikrofon pulak.. Haha..
Aku diberi kuasa utk bercakap n berkarokae hehe..
Yg syok dok ulang benda yg sama je,sbb kat situ agak ramai jgk laa hehe..

Then semua dah settle..
Alhamdulilah.. Semuanya ok n ready utk esok..
Kemas2 barang lepas tu balik rumah terus sbb pkul 5 time tu..


2st day:Waktu pg,sebelum perhimpunan..
Kalut giler pg td.. Dengan mikrofon xpasang lg,stand fan xpasang lg,speaker xpasang lg..
Buat kerja depan pengarah n bos aku pulak tu dengan kalut apa semua..
Tp terharu bila bos senyum kat aku.. Dia tahu aku buat kerja sungguh2.. Hehe..
Siapkan apa2 yg patut,akhirnya semua berjalan dengan lancar..
Syukur Alhamdulilah Ya Allah..
Hari ni jimat duit aku.. 2 kali dapat makan free haha..
Time pg + time lunch..
Thanks Pengarah JKR sbb belanja makan hehe..



                                                       
 




1 comment:

  1. wawwww,do the bez aaa jatt ;)
    weyy,pix yg laz tuu comey kot... <3

    ReplyDelete