Sunday, July 31, 2011

Liku2 pratikal sudah bermula haha

4 JUL 2011-12 DIS 2011

Aku pratikal di Jln syed alwi brsebelahan restoran D’dapur Ibuku cuba teka dimana..??


-------------------------------------------
Yg ni plak En Zamri(chargeman),dya ni bnyk ilmu,suke brdebat n ade je citer yg nk citer kt kteorg,sebelah dya plak nma dya Akay pljr pratikal dri utem..
Yg ni office aku,kteorg slalu lepak kt sni..port baik pnyerJ
Yg ni aku n partner aku Zanarini..
Yg ni plak En Raif selaku technician kt sni,baik orgnye n klakar jgk..
Yg ni plak En Anas(chargeman),kteorg slalu follow dya pergi senggara n repair..

Next:
Ni la keja aku yg berkaitan dgn bidang aku iaitu ELEKTRIK..
Yg ni kat Istana Arau ade function,kteorg pergi wt pemasangan sementara..
Yg ni plak kena tukar kapasitor lama ke baru..
Yg ni kapasitor terbakar,lampu dlm bilik Pengetua SMK Dato Jaafar Hasan..
Yg ni contactor,fungsi dya mcm relay jgk..kteorg kna buka n pasang blek..
Yg ni pon sama kna buka n pasang blek lampu..
Akay tgh tekun,hahaJ




1 comment:

  1. xble blaa aaa bajet candid kata wat keja.hahhahaha.lawak wwey!!!muka sah sah control gila gila!hahaha

    ReplyDelete