Sunday, July 31, 2011

Finally notebook aku pulih dri sakit hehe:)

Syukur Alhamdulilah..
Bru hantar repair mlm kelmarin dgn Ady,hari ni dah siap fuhhh lega akuJ


Amcm laptop aku smart wey+++nice gler+++mmg best laa..


Ni la laptop Mizan,penyelamat aku..Dya tolak terus LCD dya kat aku..(sbb 2 skrin dya bertampal coz xpasang blek LCD aku kt dya hehe)


Selepas di baik pulih oleh doctor di COMPULAND CENTRE di bukit lagi..


Honestly i juz want to say-->

Thanks a lot to Mizan UTHM bcoz mnjadi penyelamat..

and..

Thank u very much to Miz Ady sbb sanggup teman aku g kedai laptop,luv u bff haha..



2 comments:

  1. haha.fuyooo.dy dapat lcd bawu owww..
    nanak jugak..hahaha.
    lega la jat..
    atlisss xgado pay dekat 1k tuk pebek lcd tuh..
    jimat skit..sai ram tuh aq lupa bawak arini ;p huhu.
    xpaa,aq na cipaw spairpat sini watlik uma(pinjam sat) haahahaa
    pa pa t aq mcg ang len.mau ok aq beli,mau dak,aq bagi balik.

    ReplyDelete