Thursday, August 4, 2011

Pengalaman paling best!!

19 Julai 2011 ,5.45pm..

First time aku daki bukit dgn rakan skerja @bos2 tmpt aku pratikal ..hehe Kami daki bukit di Gua Cenderawasih@Gua Sami,nma bukit tu Bukit Lagi.. Pendakian yg begitu mmenatkan n seput haha,tapi best,dpt pengalaman yg begitu mencabar .. Bila naik je jantung aku brdegup dengan laju,mcm ada org pam jantung aku hehe.. Aku daki lg,makin lama makin tinggi n makin susah.. Tangga yg disediakan xrata,kami berhenti di 4 R&R.. Akhirnye kami smpai di tmpt R&R ke 2,mmg tmpt yg paling cantik yg penah aku tgk.. Keagungan ALLAH SWT begitu cantik,indah n mmg perfect gler laa.. Blh nmpk stu PERLIS,hehe.. Bayangkan bangunan kt bwh kecik je,siap blh nmpk tempat kerja aku..hehe Hari ni la pengalaman yg xdpt aku lupakan.. Insyaallah,lpas ni aku akn join naik bukit lg.. Sekali cuba mesti nak lagi..

enjoy this picture okay:)






















No comments:

Post a Comment